Cat Paw Print

10 Ağustos 2014 Pazar

Gün(de)lik -2-

Selamun aleyküm arkadaşlar, Bayram telaşıydı filan derken aksattım biraz buraları kusura bakmayın. Bakalım ben ne yapmışım bu aralar:
Kedisever Ne Yaptı?
1.Bayramda akrabalarımız ziyarete geldi biz de eh madem İstanbul boşalmış gezdirelim onları dedik (yanlış karar İstanbul boşalır mıymış hiç) hava sıcak ortaköyde oturacak yer yok aradığımız kumpirciyi de bulamadık iyi mi kapanmış herhalde ama olsun güzel bir geziydi ben memnunum açıkçası :)
2.Geçen gün de Beyoğlu'na gittik. Bak o gezi güzel de ama :) fotoğrafları yükleyince daha detay anlatmayı planlıyorum
3.Speaking öğretmenim Arap, eşinden Arapça dersi alıyorum şimdi, mutluyum :))))
4.Buralarda perşembe günü bol bol şimşek çaktı. Ürküttü biraz ama geçti gitti
5.Pasta denemesi yaptık annemle, doğumgünü kutlamasında tekrarını yapmayı planlıyoruz başarılı olursa yüklerim ;)
Kedisever Ne Aldı?
1.Kedisever kendine telefoto lens aldı (Yaşasınn) tamam tamam en ucuzundan aldı ama işini görür yani :) "vr" lilere bütçe yetmez hacı öğrenciyiz sonuçta :)


2.Çok iyi biliyorum ki Beyoğlu'na gittiğimde alışveriş yaptığımı tahmin etmiştiniz ama bu kadarı biraz fazla gelebilir tabi. Napalım bayım dilciyiz biz ;)
Kedisever Ne Okudu?
Tamam kitap aldık ama okuyoruz da şimdi :) Bunlar ayrı bir kitap yazısı açmaya ihtiyaç duymuyorlar bence :) Bu arada kalemleri de Beyoğlu Panter Krtasiye'den aldım. Biraz pahalılar ama sizce de çok sevimli değiller miiii? :))))
Kedisever Ne Dinledi?
Bu ikisine takmıştım bir ara. Belki 300 kere dinlemişimdir toplam :O

Seçimin hepimize hayır getirmesi duasıyla, hayırlı sabahlar...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder