Cat Paw Print

10 Ekim 2014 Cuma

Gün(de)lik - 3

Uzun zamandır beklemede tuttuğum bir kararın nihayete erişinin huzuru var üzerimde. Tam istenilen biçimde sonlanmasa da kader demek lazım. Kitap tahlillerimi yazacak zamana bir türlü kavuşamıyorum maaalesef bir türlü, fakat tahlilleri yapamasam da şimdi tavsiye kitaplar listeme girip eklemelerimi yapacağım inşallah. Bir Van Gogh furyası var bende şu sıra. Aktarmıştım. Sunum hazırlığı yaptıktan sonra zihnen kopamadım kendisinden. Çok ilginç bir insan kendisi bakalım ayrı bir yazı düzenleyebileck miyim. Bu arada çok değerli bir hocamın tavsiyesiyle ses kayıt cihazı aldım kendime güzel oldu insan bazen fikirlerini yazmaya üşeniyor kayıt altına almak faydalı ama satın alacak ses kayıt cihazı bulmak biraz uğraştırdı beni doğrusu. Malum okul var yine girdik sistemin içine bakalım hayırlısı... Mark Twain diyordu ki: "I never let my schooling interfere with my education." yani okulun benim eğitimime mani olmasına asla müsaade etmiyorum :) Doğru söze ne denir... Arapça öğrenmekte kullanırken çok hoşuma giden bir de şarkıyı paylaşayım burada ve bugünlük veda edeyim, okula gitmem lazım çünkü ;)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder