Cat Paw Print

5 Temmuz 2014 Cumartesi

Okuyup da Beğendiklerim

Yaz tatilinin de gelmesiyle okuma hızım tavana vurdu diyebilirim. Gelecekte kitapların tek tek açıklamalarını yapmayı düşünsem de geçmiştekiler için böyle bir işe kalkışmak çok zor olur sanıyorum. O sebeple özellikle hoşuma giden kitaplardan buraya ufak bir liste yapmak istedim.
Başucu Kitaplığı:
Şükretmek İçin 1001 Küçücük Neden - Senai Demirci
Din:
Edep ve Amel - Nureddin Yıldız
Pasif İyiden Aktif İyiye - Mustafa İslamoğlu
Edebiyat:
Momo -
Tanrı Sana Küsmedi - Senai Demirci, Yusuf Özkan Özburun
Sen de Başkasına Anlat - Asım Yıldırım
Cumhuriyet Çocuğu - Hekimoğlu İsmail
Seyrimde Bir Şehre Vardım(Tasavvuf) - Mustafa Aksu
Sır Küpü - Turgay Güler
Al Midilli - John Steinback
Ölü Bir Yazarın Anlattıkları - Ömer Faruk Dönmez
Satranç - Stefan Zweig
Psikoloji:
Özgürlüğün Baş Dönmesi - Kemal Sayar
Ay Terapisi - Mustafa Ulusoy
Tut Elimden Öğretmenim - Efkan Yeşildağ
Hatıra:
İki Darbe Arasında - İskender Pala
Kafa Kağıdı - Necip Fazıl Kısakürek
Yaşadığımız Şehir (Otobüsname) - Fatma Barbarasoğlu
İngilizce:
The 7 Habits Of Highly Effective Teens
Anlıyorum Ama Konuşamıyorum - Mehmet Salih Uyan
This Book Will Make You Confident
Düşünce:
Kafa Karıştıran Kelimeler - Rasim Özdenören
Şiir:
Esselam - Necip Fazıl Kısakürek



Liste Güncellenecektir...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder