Cat Paw Print

9 Temmuz 2014 Çarşamba

Ramazan Videoları, İnternet Siteleri vs. (İngilizce)

Bir dil öğrencisi olarak İslami mevzularda ingilizce bilgiler edinmeyi seviyorum, hem bir taşla iki kuş vurmak duygusu oluşturuyor bende hem de farklı kültürlerden farklı yaklaşımlar görmek mümkün oluyor. Bu mevzuda faydalı bulduğum videolardan, internet sitelerinden ve youtube kanallarından, konuşmacılardan bahsetmek istiyorum bu yazımda. Her ne kadar Ramazan'ın Kur'an ile değerlendirilmesinin doğruluğuna inansam da yazımın sonuna Ramazan ile ilgili en hoşuma giden ilahiyi eklemek istedim.

1.AbdelRahman Murphy: Kendisi en sevdiğim ve aynı zamanda imrendiğim konuşmacılardandır. Yaklaşımı ve üslubu hem sizi dinlemeye sevk edip hem de ruhunuzu hafifletiyor. Belirgin bir Youtube kanalı bulunmadığından birkaç farklı link göndereceğim. Bu da kısa konuşmalarından bir örnek:

Videolara bu kanallardan ulaşabilirsiniz.
AbdelRahman Murphy
Cool Eye Studios
CES Live
LikeMediaTV
The Roots Program
 Eğer İngilizce konusunda rahat iseniz kendisi gerçekten tavsiye edeceğim bir insandır.






2.Nouman Ali Khan: Abdelrahman Murphy'nin aksine Nouman beyin sabit bir youtube kanalı ve internet sitesi var, ingilizcesi de zannediyorum daha rahat anlaşılır.
Bayyinah Institute
Bayyinah Podcast
Bayyinah Tv
Son kanal ücretli olmakla birlikte özellikle arapça öğrenimi için oldukça faydalı maalesef bu sıraları arapça videolarını sık yüklemiyorlar :(
Nouman bey hakkında fikrinizin oluşması adına hutbe yerine bu videoyu paylaşıyorum :)
















Belki islami olarak ulaştığım ilk ve en düzenli paylaşım yapan kaynak bu. Kesinlikle tavsiye ediyorum. Özellikle "infographics" bölümüne göz atmalısınız.
3. Productive Muslim















Bu da sözünü verdiğim ilahi :)















Bereketli Ramazanlar :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder