Cat Paw Print

5 Temmuz 2014 Cumartesi

Bereketli Ramazanlar

Selamun aleyküm, tuhaf bir dünyada yaşıyoruz. Yalnızlığın normalleştiği. Dostlukların yalnızca adının olması öyle kanıksandı ki alıştık sözde paylaşmaya her şeyi. Gidip de diyemiyorsun birisine bak ben bunu izledim çok hoş, şu kitap eğlenceliymiş, benim bir derdim var... Karşılık verenler de bu duruma 1 seferlik koşuyorlar yardımınıza. Bir ilişki değil sadece mecburiyet. Hepimiz kendimizle öylesine doluyuz ki. Ve patlıyoruz iletememekten. İnsanoğlu vermeden razı olacak bir varlık değil. Öğrenmek nasıl fıtratımızda varsa öğretmek de var. Dertlenmek varsa tavsiye almak da var. Bunları yapamayınca insan tuhaf yollara başvurmaya. Düşündüm ki birilerine söyleyeceklerim eziyet olabilir defterime yazdıklarım bende saklı kalacak. Yok öyle bir beklentim fakat olur da memnuniyetle okuyan birileri çıkarsa bu sayfayı defterde tozlanmaktan öteye gidecektir okunanlar izlenenler söylenenler. Gününüz bereketli olsun. Esselam...

2 yorum:

  1. Ve aleyküm selam!
    Hayırlı başlangıçlar olsun inşAllah, 'bak bunu okudum, bunu gördüm sen de gör' lerine açığız biz ^^ Hoş geldin.

    Muhabbetle

    YanıtlaSil
  2. Hamiş*Bir de ben de Ramazanda bloga açılış yapmıştım, tevafuklar, severim^^

    YanıtlaSil